Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2011 19:54 - Кошмарната реалност
Автор: victoriasabeva Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2207 Коментари: 3 Гласове:
2



Събудих се и след като установих, че наистина е било сън, се отпуснах в леглото и започнах да размишлявам... Сънувах малко прекрасно същество в розово, което може би е моето дете. Беше толкова реално и истинско, някак непринудено, но все пак от ония сънища, в които сякаш всичко е извън твоя контрол.

Сънувах, че съм майка и сякаш всичко ми се изплъзваше... Детето ми беше неспокойно и аз се тревожех, но сякаш каквото и да правех, все не се получаваше. То плачеше и плачеше.

Това беше най-ужасният ми кошмар! Със сигурност най-ужасният... Сънувала съм и друг път подобни сънища, но не така близки до реалността, не така страшни и не така въздействащи. 

Този сън наистина ми въздейства. Накара ме да се замисля дали наистина съм това, което ми се иска да съм, дали наистина съм толкова отговорна, дейна и зряла, колкото сама искам да съм. Този сън ми помогна да осъзная, че трябва да се самоусъвършенстваме всеки ден, да постигаме по малко постоянно, да правим така, че да се чувстваме силни и можещи, така че някой ден да бъдем примерни родители и да създадем отговорни личности, които наистина да бъдат бъдещето на света!

Установих, че съм си позволила лукса да се оставя на течението, но това не трябва да е така. Животът не трябва да бъде оставен се случва сам, животът е път, чиято посока ти трябва сам да чертаеш!






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aidriell - :-)
01.06.2011 00:38
Ако сънищата са нашата интерпретация на съществуването ни и ни дават поглед в бъдещето Може би искаш да го имаш , да плаче подготвя те може би за най щастливият ден
цитирай
2. victoriasabeva - Искрено се надявам да има щастливо ...
05.06.2011 16:25
Искрено се надявам да има щастливо предзнаменование :)
Много благодаря за коментара!

цитирай
3. анонимен - ponqkoga, w dadeni momenti me se ...
17.01.2012 23:01
ponqkoga, w dadeni momenti me se struwa, che dadena sluchka ili mig ot jiwota mi sam go sanuwal....ili sam go prejiwql weche. eto towa ne znam kak da si go obqsnq. Mislq, che wseki edin ot nas se prerajda w daden moment. Taka nesyznatelno predotwratqwame powtarqneto na greshki ot predishniq ni jiwot.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: victoriasabeva
Категория: Други
Прочетен: 40337
Постинги: 15
Коментари: 26
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031